Chcę to mieć! - czyli upragnione kosmetyki w ostatnim czasie.

Pogoda za oknem nie nastroiła mnie zbyt pozytywnie do wyjścia gdzieś, więc dzisiejszy dzień spędziłam leniwie w domu :) sprzątając, przeglądając blogi kosmetyczne i zastanawiając się, jak to możliwe że jest tak wiele kosmetyków na które mam ogromną chęć? Dodatkowo śnieg na dachach domów i samochodów automatycznie sprawił że zaczęłam myśleć o Bożym Narodzeniu, choince, prezentach... :D

Powoli szykuję się na spore zamówienie z DOZU i przymierzam do zakupów na Biochemii Urody. 
Niestety moje finanse leżą i kwiczą, więc muszę się trochę wstrzymać... 
A tych upragnionych kosmetyków sporo, i drobne zakupy by się przydały :) 

Co takiego zainteresowało mnie ostatnio? 

  • Apis Żurawinowa Witalność, krem ujędrniający.


Z nim mogę trochę poczekać, niemniej bardzo kuszą mnie pozytywne recenzje na wielu blogach :) na razie wykorzystuję próbki wszelkiej maści, które chomikowałam w pudełku, oraz krem nawilżający Kolagen Elastyna.
 
+ a propo zakupów w doz.pl:
Zioła: ot, kwiat lipy, liść pokrzywy, skrzyp... Może coś jeszcze.
Różne bzdetki: olej rycynowy, spirytus salicylowy w butelce z atomizerem albo lawenol, pojemniczki.

Nafta kosmetyczna + olejek pichtowy

W sumie zastanawiam się jeszcze nad nim... Jakieś dwa tygodnie temu zaczęłam stosować OCM,  obecnie ciężko mi powiedzieć w jakim stanie jest moja skóra. Ta mieszanka jest ponoć idealna by pozbyć się uciążliwych zaskórników, a z nimi niestety ciągle walczę ;( zobaczymy. 

  • Puder bambusowy z jedwabiem - Biochemia Urody.

Tu znów duże znaczenie miały pozytywne recenzje :) zainteresował mnie, do tego cena nie jest wygórowana. Dodatkowo mój dotychczasowy puder matujący z Sephory jest już na wykończeniu...

+ hydrolat z liści oczaru/sok z aloesu/glinki... Sama nie wiem, zbyt dużo mam do wyboru :D

    • Zakupy na Zrób Sobie Krem.
    Tu głównie zainteresował mnie hydrolat różany oraz spirulina :)Oprócz tego chętnie wypróbowałabym glinkę białą, peeling z nasion truskawek, hydrolizat keratyny oraz kwas hialuronowy. Niedługo trzeba będzie złożyć spore zamówienie.
    • Balsamy do ust BOMB COSMETICS.


    Znalazłam je przez przypadek, tutaj i bardzo mnie zaciekawiły. Szczególnie Malinova Pavlova, Sałatka Owocowa czy Chili Mango. Przede wszystkim dużą rolę odegrały tu apetyczne opisy :)

    "Balsamik pachnie soczyście i owocowo: cierpkimi nutami mandarynki i ananasa, połączonymi z koniakiem i zielonymi liśćmi, które prowadzą ku apetycznemu sercu aromatu z bananów i brzoskwiń, polanych odrobinką miodu. Ślady piżma i wanilii idealnie przywracają równowagę w bazie zapachu."


    • Tangle teezer.


    Do tej pory używam zwykłej plastikowej szczotki bodajże z Rossmana... Nie jest to artykuł pierwszej potrzeby, ale cichutkie marzenie, z którym niestety będę musiała trochę poczekać. Może znajdzie się pod choinką :)


    • Marion: (generalnie w ostatnim czasie przekonałam się do kosmetyków tej firmy)

    kuracja z olejkiem arganowym, niestety uwielbianego przeze mnie sprayu regenerującego włosy (ocet z malin) jest już coraz mniej...  Słyszałam dobre opinie o tym produkcie więc chciałabym wypróbować ;)
    maseczki do włosów: 60 sekundowa z olejkiem arganowym oraz malinowa... Muszę wypróbować :)
    głęboko oczyszczające płatki kosmetyczne: wojna z zaskórnikami trwa... :D

    • Kosmetyki Alverde i Balea - DM

    Z tym muszę poczekać do wyjazdu do rodziny :) do granicy spacerkiem 15 minut, do DMu 40... 
    Przede wszystkim będę się rozglądać za wszelkimi kosmetykami do włosów: olejkami, odżywkami, maskami.. 
    Oprócz tego nakupię pewnie spore ilości balsamów do ciała, kremów. I oczywiście jak przy każdej wizycie - mnóstwo żeli pod prysznic Balei (szczególnie limitowane edycje!), kolejny owocowy dezodorant i lakiery p2 , które uwielbiam :) Mają świetne kolory, niską cenę, i niezłą trwałość.


    A Wy macie jakieś kosmetyki, które strasznie chcecie mieć? ;)


    0 komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Dziękuję za każdy komentarz, jaki zostawiasz ♥

    Nie musisz jednak tu nachalnie się reklamować. Zawsze odwiedzam Wasze blogi. Umieszczając komentarz 'obserwujemy', zniechęcisz mnie do tego i na pewno do ciebie nie zajrzę. Miłego dnia :)

     
    Obsługiwane przez usługę Blogger.

    Obserwatorzy