Pomysły na halloween - słodkości i inne pyszności.


Obchodzicie Halloween? Robicie coś specjalnego w tym dniu, czy po prostu odpalacie dobry, przerażający film na komputerze i spędzacie czas w gronie bliskich wam osób? A może wybieracie się do kina na maraton horrorów?

Ja najczęściej po prostu tego święta nie obchodzę - po prostu spędzam czas w domu, jak gdyby nigdy nic; ewentualnie włączę horror, ale przyznam się że jestem bardzo strachliwą osobą i muszę mieć obok osobę za którą mogę się schować, albo kocyk, więc najczęściej wyglądam jak ten kot na zdjęciu obok :)


W tym roku jednak przeglądając Pinterest natknęłam się na wiele ciekawych pomysłów na straszne potrawy i ciastka; czy ozdobienie niektórych przedmiotów. Spodobało mi się to strasznie :D Więc chciałabym i Wam pokazać kilka pomysłów które bardzo chciałabym wypróbować :)

W tej części pojawią się tylko pomysły jakie potrawy czy słodkości przyrządzić na straszny wieczór, resztę postaram się dodać w najbliższym czasie.

 Słodkie wypieki...

Mam pewną słabość do muffinek - uwielbiam je piec; ubóstwiam te letnie z malinami, albo bananowo-cynamonowe tak bardzo kojarzące mi się z liśćmi opadającymi z drzew i jesienią. Walentynki obchodziliśmy jedząc czerwone muffinki truskawkowe, z przepysznym kremem w kolorze różowym :) myślę więc że na pewno postaram się upiec jakąś małą, słodką babeczkę - np. czekoladową, i ozdobić ją jak pająka :D




















Szukając pomysłów natknęłam się także na muffinki udekorowane w dość... obrzydliwy, rzekłabym, sposób. Według mnie - pająki, czarownice, pajęczyny czy małe potworki na muffinkach wyglądają interesująco, ale czegoś takiego nie miałabym raczej ochoty zjeść...


 Zamrożone okropieństwa - jak udekorować napoje na halloween.


Pomysł który niesamowicie mi się spodobał - lodowa dłoń w dzbanku z sokiem np. porzeczkowym... Wystarczy napełnić rękawiczkę z wodą, zawiązać i wstawić do lodówki. Proste, a jednak sama raczej bym na to nie wpadła :)



A co byście powiedziały, napotykając w swojej szklance kostkę lodu z pająkiem? :> 




A może by tak pysznego zielonego soczku z robalami? Albo wody z bagna?

 Przekąski, słodkości i inne pyszności.





Mini-miotełki czarownic z sera i paluszków, pizzerini-mumie lub pierniczki-szkielety...

Albo budyniowe potworki :) wykonanie jest proste: potrzebujemy budyniu, barwnika spożywczego, ciasteczek albo posypki które damy na górę, plastikowego kubeczka i flamastra do zrobienia minki. I oczywiście zawsze możemy zrobić ciasteczka-sówki!


                                                  


zdjęcia pochodzą ze stron http://pinterest.com i tipy.pl

Do tego kubek pełen gorącej kawy czy czekolady, udekorowany i ozdobiony bitą śmietaną... Oraz kawałek "trującego", wściekle zielonego ciasta z polewą czekoladową. Kocyk, dobry horror, bliska nam osoba lub grono przyjaciół... 

A jak Wy zamierzacie spędzać Halloween?





0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, jaki zostawiasz ♥

Nie musisz jednak tu nachalnie się reklamować. Zawsze odwiedzam Wasze blogi. Umieszczając komentarz 'obserwujemy', zniechęcisz mnie do tego i na pewno do ciebie nie zajrzę. Miłego dnia :)

 
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy