Przywitanie :)

Od pewnego czasu nosiłam się z myślą o założeniu bloga, jednak, jak to ja, wmawiałam sobie że nie, to nie wypali, nie będę miała czasu ani chęci go prowadzić. Poza ty kończą się wakacje, zaczyna kolejny rok szkolny... Wymyślałam wiele argumentów. Jednak dziś coś mnie ruszyło i na przekór sobie i mojemu lenistwu postanowiłam że ten blog powstanie. A co! ;)

 Blog ten ma być pewnego rodzaju udokumentowaniem moich wszystkich prób i wysiłków, w dążeniu do kilku celów, które sobie wyznaczyłam: postanowiłam bardziej dbać o siebie, pokonać 'lenia' i zacząć uprawiać więcej sportu, mieć ładniejsza sylwetkę, lepsze samopoczucie. Inne moje marzenia to piękne, długie, mocne i zdrowe włosy oraz ładniejsza cera.

  Oprócz tego zapewne pojawią się tu też wzmianki o modzie i kosmetykach, ich recenzje, DYI (interesuję się decoupage) i wiele, wiele innych :)

I jeszcze jedno - dlaczego akurat 'meenthe'? 

A dodane jedno e to akurat skutek zajętego adresu ;)



0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, jaki zostawiasz ♥

Nie musisz jednak tu nachalnie się reklamować. Zawsze odwiedzam Wasze blogi. Umieszczając komentarz 'obserwujemy', zniechęcisz mnie do tego i na pewno do ciebie nie zajrzę. Miłego dnia :)

 
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy