DIY: skarbonka galaxy



Galaxy to chyba motyw wszystkim już znany i cóż, powiedziałabym nawet że nieco oklepany. Na ubraniach mi się nie podoba, jakoś nie przemawiają do mnie miliony wyglądających podobnie bluzek i legginsów... Jedynym wyjątkiem są jak dla mnie buty - ciągle szukam jakiś tanich trampek, które mogłabym przemalować ;d

I całkiem dobrze wygląda według mnie właśnie na jakiś pojemnikach, słoikach czy pudełkach. Więc kiedyś, na początku wakacji, nudząc się niemiłosiernie, złapałam stary słoik po kawie, pędzel, kilka farb i po niedługim czasie spod moich łapek wyszło coś takiego:




I w ten sposób skarbonka/pojemniczek/słoik na marzenia stoi u mnie na półce i cieszy oko ;)

Lubię takie proste rzeczy do których stworzenia nie potrzeba wielu materiałów, które powstają pod wpływem chwili, ot tak, z niczego ;) a Wy?



3 komentarzy:

  1. Ja tak właśnie najczęściej wykonuję wszystkie moje DIY - spontanicznie :) A leginsów we wzorze galaxy wręcz nie znoszę - no po prostu nie są w moim guście, totalnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykorzystuję podobne słoiczki do stworzenia różnych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wychodzi na to, że nie tylko ja 'popełniam' podobne malunki :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, jaki zostawiasz ♥

Nie musisz jednak tu nachalnie się reklamować. Zawsze odwiedzam Wasze blogi. Umieszczając komentarz 'obserwujemy', zniechęcisz mnie do tego i na pewno do ciebie nie zajrzę. Miłego dnia :)

 
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy