Szybkie zakupy na początek września :)

Wracając z zakończenia roku szkolnego wstąpiłam przy okazji do drogerii i wyszłam z paroma najważniejszymi produktami.

Nareszcie znalazłam wcierkę Jantar! Przeglądałam kilka drogerii i sklepów, aż wreszcie natknęłam się na informację że jest dostępna w Feniksie... Po rozpoczęciu roku podeszłam tam i już na mnie czekała, nawet nie musiałam się długo rozglądać :D 



1) Ziaja, Maseczka oczyszczająca z glinką szarą. - jedna z moich ulubionych maseczek, bardzo tania i łatwo dostępna, a do tego naprawdę działa. Recenzja pojawi się wkrótce. / 1,5 zł, Rossman

2) Farmona, odżywka do włosów i skóry głowy Jantar. - wreszcie postanowiłam zacząć kurację, zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami :) maseczkę znalazłam od ręki w drogerii na II piętrze w Feniksie, na wrocławskim rynku. / 10,50 zł.

3) Soraya, Care & Control Antybakteryjna, Superdziałający przeciwtrądzikowy żel do mycia twarzy - jako że skończył mi się żel do mycia twarzy, a ten wpadł mi w oko, postanowiłam że go wypróbuję / na promocji 10 zł, normalna cena to ok. 14, Rossman.

4)  Joanna, Naturia, Szampon z pokrzywą i zieloną herbatą - mój ulubiony, niezawodny szampon. / 5 zł, Rossman.


:)


1 komentarzy:

  1. O, gratuluję zakupu - ta wcierka jest praktycznie nie do zdobycia :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jaki zostawiasz ♥

Nie musisz jednak tu nachalnie się reklamować. Zawsze odwiedzam Wasze blogi. Umieszczając komentarz 'obserwujemy', zniechęcisz mnie do tego i na pewno do ciebie nie zajrzę. Miłego dnia :)

 
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy