Żele pod prysznic BALEA - Splashy Kiwi & Lovely Raspberry

Będąc w Niemczech wstąpiłam do DM i od razu wpadły mi w oko :)


Kolorowe opakowania w soczystych kolorach przykuwały mój wzrok, a gdy podeszłam i wzięłam je do ręki, otwierając i chłonąc ich zapach - zakochałam się w nich! Uwielbiam owocowe kosmetyki więc wydawały się stworzone dla mnie.

Lovely Raspberry - nieziemski zapach malin, bardzo słodki i dosyć mocny.
Splashy Kiwi - woń kiwi jest tu nieco delikatniejsza ale ciągle ma się ochotę je zjeść. Jak dla mnie pachnie też nieco jogurtowo, ale jest to bardzo przyjemne połączenie.

Uprzyjemniają codzienny prysznic. Szkoda tylko że zapach jest krótkotrwały i znika od razu po zmyciu wodą, chciałabym by towarzyszył mi cały dzień. Jest bardzo intensywny, dla niektórych może aż za bardzo, mój chłopak śmiał się że po mojej kąpieli cała łazienka pachnie malinami ;)

Mają kremową konsystencję, nieco lejącą sięSprawdza się dobrze, ładnie się pieni i dobrze oczyszcza. Jest także wydajny, starcza mi na ponad miesiąc, półtora. Co do ich właściwości pielęgnujących - nie zauważyłam znacznego nawilżenia, ale moja skóra nie była też przesuszona. 

Cena to 0,65 , jak za 300 ml opakowanie pięknie pachnącego żelu pod prysznic wydaje mi się odpowiednia - to dość tanio. Dodatkowo wielka różnorodność zapachów i częste edycje limitowane sprawiają że gdy tylko jestem w DMie kupuję ich spory zapas ;)

Jedynym minusem jak dla mnie jest ich słaba dostępność - w Polsce można je dostać jedynie na allegro. Jednak gdy jesteście za granicą, warto się rozejrzeć. DM-Drogerie Markt ma sklepy w 11 krajach Europy, m.in. w Niemczech, Czechach, Bułgarii, Austrii a także na Słowacji i Węgrzech.


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Coco-Glucoside, Sodium Lauroyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Inulin, Lecithin, Polyquaternium-7, Citric Acid, Styrene/Acrylates Copolymer, Propylene Glycol, Sodium Sulfate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Parfum, Benzyl Salicylate, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, 

CI 47005, CI 42051, CI 19140, CI 14720, CI 28440, CI 19140 / kiwi
Cl 16185, Cl 42051 / malina.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, jaki zostawiasz ♥

Nie musisz jednak tu nachalnie się reklamować. Zawsze odwiedzam Wasze blogi. Umieszczając komentarz 'obserwujemy', zniechęcisz mnie do tego i na pewno do ciebie nie zajrzę. Miłego dnia :)

 
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy