Wybaczcie ;)

Hej,
wpadam na króciutko, by przekazać Wam, czemu ostatnio się nie odzywam.
Mam jakieś problemy z siecią, nie wiem kompletnie o co chodzi, no ale niestety; nie mam pojęcia kiedy uzyskam dostęp do internetu. Do tego zgubiłam aparat, przeszukuję dom ale nie mam pojęcia gdzie się zapodział. Przepraszam więc za brak jakiejkolwiek notki, ale...

Jak wszystko się wyjaśni nadrobię to, spokojnie :)
Mam nadzieję że do końca tego tygodnia będzie już wszystko ok, jeśli nie - widzimy się po świętach.

Także zapobiegawczo:

chciałabym życzyć Wam wesołych, spokojnych Świąt i duużo uśmiechu :)




0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, jaki zostawiasz ♥

Nie musisz jednak tu nachalnie się reklamować. Zawsze odwiedzam Wasze blogi. Umieszczając komentarz 'obserwujemy', zniechęcisz mnie do tego i na pewno do ciebie nie zajrzę. Miłego dnia :)

 
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy